Coronavirus

Beste leden,

Door het coronavirus moeten wij u meedelen dat de stamboekopname van 21 maart te St. Oedenrode niet doorgaat. Manege De Pijnhorst gaat, op verzoek van de gemeente, voorlopig sluiten. Ook onze ledenvergadering van 23 maart moet worden uitgesteld.

Hengstenkeuring 2020

Als fokvereniging zijn wij trots op onze leden die weer van zich lieten horen op de hengstenkeuring!!

In december 2019 werd Lex v. 't Veld (v. Black Diamond of Sportview) eig. A.J. Steijvers, Budel goedgekeurd.

Op de premiekeuring, 11 januari 2020 werden de volgende resultaten behaald:

Cappucino of Sportview op kop geplaatst met een eerste premie. Deze hengst werd uitgeroepen tot kampioen minimaat! Eigenaar A.J. Steijvers, Budel.

Cristiano Ronaldo of Duke Stable eveneens kopnummer met een eerste premie en werd bekroond tot kampioen kleine maat! Eigenaar G. v. Kuijk, Reusel.

Winningmood v.d. Toom, gefokt en in eigendom van A.J. Steijvers in Budel werd reeds preferent verklaard en gehuldigd op de hengstenkeuring.

Ferero v. Zorg en Genot behaalde een tweede premie. Eigenaar M. Sweere uit Son.
Fantom v. Stal v. Aschberg behaalde een eerste premie. Eigenaar W. v. Wanrooij uit Keldonk.
Lex v. 't Veld behaalde een tweede premie. Eigenaar A.J. Steijvers, Budel
Kenzo v. Stal Chanille behaalde een eerste premie. Eigenaar W. v. Wanrooij, Keldonk.
Kerel v.d. Hoorn behaalde een tweede premie. Eigenaar W. Bekkers, St. Oedenrode.
Kadjar v.d. Vredehof behaalde een eerste premie. Eigenaar W. v. Wanrooij, Keldonk.
Imposing Boy of Duke Stable behaalde een eerste premie. Eigenaar A.J. Steijvers, Budel.
Garant v.d. Mortel behaalde een eerste premie. Eigenaar W. v. Wanrooij, Keldonk.
Guido v. Stal 't Hurkske behaalde een tweede premie. Eigenaar P. v.d. Rijt, Mariahout.
Indigo-H v.d. Wechterholt behaalde een tweede premie. Eigenaar P. v.d. Rijt, Mariahout.
Hippy v.d. Toom, kopnummer met een eerste premie. Eigenaar A.J. Steijvers, Budel.
Hercules v. Stal Nic-Clau behaalde een eerste premie. Eigenaar W. v. Wanrooij, Keldonk.

Definitief goedgekeurd werden :
Coolio v. 't Vinkenveld, eigenaar S. Damen, Liessel.
Fantom v. Stal v. Aschberg, eigenaar W. v. Wanrooij, Keldonk

Lunteren 2019

Onze fokvereniging was op de Nationale Kampioenschappen te Lunteren goed vertegenwoordigd. Twee nationale titels waren er voor Midden Brabant. Van harte gefeliciteerd!! Kijk snel bij de uitslagen onder Lunteren 2019!

Excursie 2019

Op zaterdag 12 oktober zijn onze leden op excursie geweest. In de ochtend hebben wij een bezoek gebracht aan Stal het Esveld van Familie v.d. Berg uit Kootwijkerbroek.

s' Middags een uitgebreide lunch bij De Nieuwe Heuvel in Lunteren, waarna we door Jurgen van Holst uitleg kregen over spermawinning en alles wat daarbij komt kijken.

Het was een zeer interessante en gezellige dag. Iedereen bedankt voor hun medewerking.

Premiekeuring 2019

Zoals u kunt zien is de website weer bijgewerkt met foto's van onze kampioenen. Selly Smeets is degene die deze mooie foto's gemaakt heeft. Zij heeft een hele collage op haar website staan. U kunt haar mailen indien u een foto wilt ontvangen in een groter formaat. Geheel gratis!!!

Emailadres Selly: sgmsmeets@hotmail.com

Huldiging nationaal kampioenen 2019

Altijd weer een speciaal moment als leden van onze fokvereniging in Lunteren of op de hengstenkeuring als kampioen mogen opstellen. Omdat wij als fokvereniging daar zo enorm trots op zijn, willen wij dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Op onze ledenvergadering van maart 2019 zijn de volgende leden met hun pony's gehuldigd.

Dhr. Steijvers uit Budel werd gehuldigd vanwege Hedric v. Bromishet. Deze minihengst werd kampioen in zijn maat op de HK en tevens algemeen kampioen.

Huldiging Dhr. G. v. Kuijk uit Reusel voor het behalen van het kleine maats kampioenschap op de HK met Cristiano Ronaldo of Duke Stable

Op het NK werd Monique van Kuijk met haar Doutzen of Duke Stable kampioen in de minimaat.

Peter v.d. Rijt uit Mariahout werd gehuldigd met de jeugdkampioen in de grote maat op het NK: Kardamena v.d. Vossenjacht.