Lunteren 2019

Onze fokvereniging was op de Nationale Kampioenschappen te Lunteren goed vertegenwoordigd. Twee nationale titels waren er voor Midden Brabant. Van harte gefeliciteerd!! Kijk snel bij de uitslagen onder Lunteren 2019!

Excursie 2019

Op zaterdag 12 oktober zijn onze leden op excursie geweest. In de ochtend hebben wij een bezoek gebracht aan Stal het Esveld van Familie v.d. Berg uit Kootwijkerbroek.

s' Middags een uitgebreide lunch bij De Nieuwe Heuvel in Lunteren, waarna we door Jurgen van Holst uitleg kregen over spermawinning en alles wat daarbij komt kijken.

Het was een zeer interessante en gezellige dag. Iedereen bedankt voor hun medewerking.

Premiekeuring 2019

Zoals u kunt zien is de website weer bijgewerkt met foto's van onze kampioenen. Selly Smeets is degene die deze mooie foto's gemaakt heeft. Zij heeft een hele collage op haar website staan. U kunt haar mailen indien u een foto wilt ontvangen in een groter formaat. Geheel gratis!!!

Emailadres Selly: sgmsmeets@hotmail.com

Huldiging nationaal kampioenen 2019

Altijd weer een speciaal moment als leden van onze fokvereniging in Lunteren of op de hengstenkeuring als kampioen mogen opstellen. Omdat wij als fokvereniging daar zo enorm trots op zijn, willen wij dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Op onze ledenvergadering van maart 2019 zijn de volgende leden met hun pony's gehuldigd.

Dhr. Steijvers uit Budel werd gehuldigd vanwege Hedric v. Bromishet. Deze minihengst werd kampioen in zijn maat op de HK en tevens algemeen kampioen.

Huldiging Dhr. G. v. Kuijk uit Reusel voor het behalen van het kleine maats kampioenschap op de HK met Cristiano Ronaldo of Duke Stable

Op het NK werd Monique van Kuijk met haar Doutzen of Duke Stable kampioen in de minimaat.

Peter v.d. Rijt uit Mariahout werd gehuldigd met de jeugdkampioen in de grote maat op het NK: Kardamena v.d. Vossenjacht.